Partners

Studievereniging Hestia streeft er naar om de drempel tussen studenten en het bedrijfsleven zo klein mogelijk te maken. Actief contact onderhouden met onze partners heeft voor ons dan ook een hoge prioriteit. Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe kansen en ideeën om de stap van collegebank naar het werkveld te verkleinen.

Partner worden?

Ziet u een potentiële samenwerking tussen Studievereniging Hestia en uw bedrijf? Schroom dan niet contact op te nemen om de mogelijkheden te bespreken. Voor meer informatie kunt u het partnervoorstel opvragen en contact opnemen met de extern coördinator.

Huidige partners

De huidige partners van Studievereniging Hestia weergegeven. Huidige betrokken partijen van Studievereniging Hestia willen wij bedanken voor de samenwerking!